Ny hobby

När jag åker hem från jobbet är jag allt som oftast dötrött i huvudet. Så trött att jag inte vill tänka mer på jobb och de flesta radioprogram som går på eftermiddagarna är helt utom min smak. För att spänna av och koppla bort har jag därför skaffat mig en ny hobby. Vanligtvis bryr jag mig inte så mycket om de bilar jag möter men för att skapa avkoppling har jag nu börjat kika på alla som sitter i de mötande fordonen. Det finns kanske inte så mycket att säga efter denna korta empiriska studie men det är ändå sjukt vad mycket folk petar i näsan i bilen på eftermiddagarna! Kanske är de på väg hem från väldigt dammiga och lortiga jobb eller så har de låtit bli hela dagen för att någon alltid skulle se det om de gjorde det tidigare, vad vet jag. I bilen kanske de liksom jag slappnar av och känner att de är ifred, för vem skulle glo in i mötande bilar? Själv föredrar jag att skruva upp en skiva till orimlig volym för att blåsa ur dagens funderingar ur skallen istället för att peta ut dem ur snoken...




Kommentarer
Postat av: Carina

Ha, ha, ha :D. Du har visst upptäckt samma sak som jag. Det retar mig så inne norden att de tror att ingen ser dem bara för att de sitter i en bil som rör sig. Fast gubben min säger att det är typiskt mig att se ngt sådant, ingen annan skulle göra det. Men nu kan jag iaf säga att vi är två omet. Ha de bra Åsa. Kram

2011-10-07 @ 15:45:53
Postat av: Magda

Det är sant! Jag brukade sitta och glo in i de bilar som vi passerade eller som passerade oss när vi bodde i Södertälje och åkte in till Kungenskurva och det var väldigt många säkert 1/4 som grävde i snoken. Hahahaha Jag brukar sjunga (vråla) i bilen på väg hem och hoppas att ingen hör mig! ;D Hahahaha

Kram kram

Postat av: order essays

I wanna try this!

2011-11-11 @ 15:55:47
URL: http://essaywritingservices.org/order.php17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback