Inlägg utan bilder.

Jag brukar föredra att skriva och publicera blogginlagg med tillhörande bilder. Det blir liksom lite mer spännande och levande så, men idag finns anledning att göra det motsatta.

Igår slutade jag jobbar vid fyrasnåret, stannade till på Ica på hemvägen och så fort jag fått av mig jobbväska, matlåda, musikpärmspåsen och krypit i den mjuka helgbrallan så gav vi oss iväg. Jag, Viktor, liggunderlaget, filten, kakorna, chipsen, solglasögonen, den torra cidern som stått sig kall i kylskåpet i över en vecka och champagneglasen.

Nere vid sjön, i slänten som sluttar mot solen på eftermiddagen satt vi sedan utan klocka för att slippa tänka på tiden. Därav den medvetet valda saknaden av både kamera ocheller mobil. Alltså inga bilder i detta inlägg, men oh sicken skön början på en fantastisk helg.


<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter helt underbart! Fler sådana dagar!

2011-09-26 @ 07:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback