helj.

Jag har bestämt en ny tradition här hemma och i morse var jag så tydlig och förklarade det noga för Viktor. Delvis för att få som jag vill, och delvis för att han kanske, troligtvis kommer behöva bli en del i det hela. Planen går som lyder: någon av oss bjuder den andra på frukost en gång på helgen. Det innebär alltså varannan vecka för Signe och Melvin räknas inte in i frokustsällskapet. Det behöver inte vara någon dunderfrukost. Det handlar mer om att slippa bre den vanliga sirapslimpan själv då och då. Och att jag ska få som jag vill. Vid extra ordinära tillfällen kan ju en gurkskiva pigga upp!
Ovanliggande bild betecknar en helt orimligt ambitiös frukost från tidigare i höstas när jag klev upp och bakade äpple- och kanelscones. Detta kommer INTE att upprepas varannan vecka.

Kommentarer
Postat av: term paper

Looks tasty!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback