Massor ambitioner, drömmar och pärlor.

Just nu är jag inne i ett skapande flow. Samtidigt som jag vill måla en stor tavla tillsammans med Viktor har fotosuget kommit tillbaka, jag vill pärla, jag vill virka och sticka. Det finns ingen hejd, men jag måste nog på något vis bestämma mig för en sak i taget, eller kanske två, men med allt på en gång blir det liksom lite hattigt. Det blir ingenting av allting. Nu har jag suttit och letat pärlor på nätet till att börja med men så hittar jag ingen sida som är tillräckligt bra då den jag beställt från förut har lagt ner. Kanske är jag för trött och borde sova?

Imorgon ska jag vara hemma och få massor saker gjorda. DÅ kanske jag kan bestämma mig och fatta dessa svåra beslut...var jag ska köpa pärlor och vilket djur jag ska virka och så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback