Glasögondags?

Häromdagen var jag på en intervju, en mycket smickrande sådan där jag blev kallad utan att annons för tjänsten ens kommit ut...men nog om skryt, förutom att jag fått jobbet...;) Till det hela hör att jag nu känner att jag faktiskt ska komma igång och jobba på riktigt. "Riktigt" och "riktigt" jag har ju jobbat som bara den sedan januari, men nu får jag en fast tjänst och det känns både stimulerande och overkligt på samma gång. För att komma in i det här undrar jag vilka yttre attribut jag ska ta till för att försöka känna mig mer om en fröken. Att heta fröken Åsa på msn känns inte nog...det jag funderar på är att skaffa glasögon. Synen är det inget fel på men det kanske spelar mindre stor roll...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback