Projekt.

Projekt är lite utav mitt ledmotiv. Utan projekt blir jag rastlös och orolig. Jag kopplar liksom av med att ha saker på gång som inte är skola eller jobb. Det får mig att koppla av från allt annat, även om det är en massa trådar att dra i. Just nu har jag en dröm. Verkligen en dröm, men det är ändå tänkt att jag för en gångs skull ska ta tag i det. Jag har liksom börjat utan att veta om det blir någonting. Det är en tanke som grott ett tag men jag fann mycket inspiration i att måla Cias garage förra veckan. Hon är en modig kvinna och fantastisk vän som vågar saker och som också får mig att våga. Hon är precis vad jag behöver, jämnt och när som helst och jag hoppas att hon vet det. Om inte annat så ska jag berätta det snart.

Viktigare än projekt är vänskap, men i och med den här drömmen har jag nu både ock...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback