Sömnlösa nätter.

Självklart skulle jag sitta uppe ännu längre igår. Så länge att jag till och med missade scrubs. Efter det plöjde jag på i min nya fantastiska bok..."Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Eftersom den ligger etta på alla pocketlistor så har väl alla andra läst den. Men om inte, så kan ni göra det nu.



Efter att jag läst klart kunde jag fortfarande inte sova och "Hej litteraturen" på kunskapskanalen fungerade inte heller, det var för intressant tror jag. Där låg jag med katten bredvid mig i vad som tycktes vara timmar medan Viktor satt uppe och förberedde ventilering till idag. Inte hade jag någon ventilering att vara nervös över. Ingen skola alls faktiskt. Men lik fördömt så låg jag där och kunde inte sova. Kanske ska det bli lite spännande att ta examen och börja jobba ändå...men mest av allt är det läge att vända tillbaka dygnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback