Höjden av ledighet.

Förutom att Viktor försov sig till sin opponering i morse kunde inte dagen ha börjat bättre. Jättetrist för honom, men förhoppningsvis löser det sig ändå, och jag själv ser det lite som en seger för mitt kontrollbehovande. Inte behövde jag ställa någon klocka för att han skulle upp tänker jag och klappar mig själv på axeln. Förutom det lilla missödet har min morgon som sagt varit fabulös. När jag väl kom upp ur sängen (låg och stickade och tittade på morgontv) vid halv tolv-tiden satte jag i mig lite frukostlunch (det heter så när man äter båda samtidigt, fast i en måltid) och gick tillbaka till sängen. Framåt halv ett hade jag väl kläder på.


Nu har jag fixat det sista inför mitt sista seminarie och min sista redovisning på lärarutbildningen. Känns inte så dumt ändå. Gratulationer kan lämnas i kommentarsfältet nedan efter klockan 14:30 imorgon!


Nu ska jag dra mitt strå till den här stora stacken och gå och återvinna lite plats och panta burkar. För pengarna köper jag ingredienser till bullar. Det finns varje dag något att fira och idag är det min fina vän Uffe som fyller år. Grattis älskade vän. Jag kan äta en bulle åt dig också.

Uffe och jag i våran ungdoms dagar.

 

 


Kommentarer
Postat av: uffe

knulfåsa!! <3

2011-01-20 @ 13:22:31
Postat av: Emelie

Grattis Åsa!!!!!!!!! Du har varit så duktig:)

2011-01-21 @ 14:30:34
Postat av: Madde

Grattis!!!!!

2011-01-21 @ 15:08:38
Postat av: Anonym

Kärlek till er alla tre!

<3

2011-02-02 @ 12:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback