Bor i lådor.

 

Jag kommer inte ihåg när jag skrev att jag packat den första flyttlådan, men nog är det över två månader sedan iaf?! Just nu fyller det bara på här hemma. Fast jag bär ut en låda i bilen då och då så tycks de ändå bara bli fler. Det kan möjligtvis bero på att det finns lite saker här hemma som inte ens packats ner än. I helgen proppar vi bilen så full vi kan och törs innan jag dumpas i Värna och jag hoppas att de här turerna med bil ska göra lite skillnad när det väl blir mars månad och vi ska ut på riktigt. För inte är det jättekul att packa och vara på väg i tre-fyra månader utan att få komma på plats och dessutom ha halva lägenheten (vi bor ju bara i en tvåa) full med kartonger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback