Morgondagen.

Imorgon ska jag på utflykt med ettan som jag vikarierar i. För mig är det helt ofattbart att många av dessa sjuåringar kommer att få se en ko på riktigt för första gången. Jag vet inte om det säger mest om dem eller om att jag trivs så bra här ute i skogen som 23-åring. Oavsett så tror jag att det kommer att bli en fantastisk dag som avslutas med en intervju som jag inte alls vet vad jag ska tro om än. Det enda jag vet är att jag börjar tröttna lite på att vicka hela tiden och att jag kommer att lukta i alla fall lite koskit och mjölkrum när jag presenterar mig. Men hey, är det det allt ska skita sig på så är det ändå inget jobb för mig. Jag minns det fantastiska testet på facebook (på den tiden då jag fortfarande gjorde tester på facebook...) "Vilket djur är du på festen?" Jag blev bärfisen. BÄRFIS?!

"Du är liten och luktar illa"

Sedan är frågan hur ofta man funderar på vilket djur man skulle kunna motsvara på en fest, men det är kanske bara jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback