Freckles

Men nya fräknar på armarna kan jag bara konstatera att jag, utan att bli ett dugg brunare, har inlett solsäsongen.
Idag har solen tagit under tiden som jag grävt grönsaksland och flyttat rabarber, räfsat torrt gräs och skramlat för att skrämma huggormen i skogskanten. Katten och jag har jobbat hårt i trädgården medan Viktor tittat på med ond rygg.

Denna superlånga helg fortsätter imorgon och jag är så glad både över det, att jag ska jobba på tisdag och att det är dags för intervjuv på torsdag. Förutom det stortrivs jag i Värna och kommer snart bli mera på häng och annat för nu är det mycket i skallen. Inte nog med att det finns lådor, uppackning och fixning kvar. Man ska få ihop sommaren, hitta jobb och lösa det här med lärarlegitimation också. För inte är vi kompisar angående detta heller, Björklund och jag...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback