This is England.

Lördag kväll och egentligen var jag så trött att jag hade kunnat sova redan innan lördagsfilmen på tvåan började ikväll. Men ändå blev jag uppe. Kanske för att jag hade så svårt att somna igår p.g.a alla tankar om framtiden, men också för att jag visste att "This is England" var en film jag absolut redan borde ha sett.


Så blev det och nog blir jag tagen, som alltid med ämnen som engagerar min själ. Det finns mycket att säga om just detta ämne men jag håller låg profil ikväll. Det som ändå främst påverkat mig ikväll är känslan av att jag som blivande lärare möjligtvis kommer kunna ha en viktig och kanske någon gång avgörande roll för att just någon av mina ungar ska hamna rätt...eller i alla fall inte hamna fel.
Igår låg jag som sagt sömnlös tack vare alla mina snurriga tankar om framtiden, ikväll är de fler, men trots allt vet jag ju ändå vart jag står och vem jag är i mycket.

Ömsesidig respekt ungdomar. Respekt.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback