Systerkärlek.

Imorgon åker jag till Uppsala till min älskade lillasyster och det ska bli så skönt. Dels att komma iväg lite, dels att få lite press på skolarbete idag och delvis också att komma ifrån skola och vardag som egentligen är ganska lugnt just nu. Då behöver jag inte vara hemma och sitta och stressa upp mig i onödan.
En stor del i det hela är att vi ska på konsert imorgon kväll med Shout out louds, vilket ska bli helt fantastiskt. Känns kul att äntligen få se dem när deras senaste två släppa plattor verkar vara de bästa!



En femte anledning är såklart att jag älskar Uppsala. Väldigt mycket för att jag och Anna får vara med varandra, och bara vara. Också får att det är en otroligt trevlig stad att vara besökare i.
Kanske kommer lilla mor på besök över ett dygn eller så och det vore en otroligt bra sjätte anledning att vara lycklig över den här helgen.
Den sista med självfallet inte minsta anledningen att må bra idag är att min lillasyster är den absolut bästa och jag saknar henne så ofta och så mycket.
Imorgon ses vi lilla Anna!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback