Packning.

Jag kan inte förstå att jag idag plockat ihop min första låda. Låda nummer ett i packningen inför flytten som vi inte ens bestämt när den blir av. Men det är väl bara typiskt mig. Framförhållning som gör att man inte ens hinner med dagen. Men kanske har jag längtat så länge efter det här utan att veta om det och nu känns allt så stort och härligt. Nästa vecka provar jag Östergötlandsluften för några dagar och skriver min hemtenta i Värna. Jag behöver komma iväg lite och Viktor behöver få göra sitt. Förhoppningsvis kommer jag hem med en eller en och en halv inlämningsuppgift mindre att göra här hemma och med en god känsla i magen efter den intervju jag ska på. Det behöver inte betyda ett dugg, men jag ska iaf på mitt livs första intervju inom skolans omsorg.
Nu ska jag somna till scrubs. Jag gör det nuförtiden.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback