Hej världen!

Dags att ta tag i det här efter några månaders vila.
Livet snurrar på och om ungefär två månader skickar jag ett brev till Högskolan Dalarna och ber om en examen.
Katten ligger i soffan och sover när det är grått utanför och längtar antagligen omedvetet till sin första vår i frihet när vi flyttar till hus efter vintern.
Plugget är precis som vanligt. Lagom ostrukturerat, ungar är härliga och jag är så otroligt sugen på att få börja jobba. På samma sätt som jag faktiskt är ganska trött på plugget. Att plugget är precis som vanligt.
Kanske kommer jag att inaccordera mig själv hos di gamle pärona tills Viktor förhoppningsvis skaffat sig en praktikplats i Östergötland.
Men tills dess...ska jag njuta av Falun.
Som jag kommer att sakna detta som jag just nu egentligen inte vill ha så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback