Examensarbete Nr: 2

Jag som var så smart. Som valde att skriva uppsats/examensarbete redan i våras, då blev jag av med eländet och kunde bara läsa min sista ämneskurs, skrapa in betygen och gå ut glad och nöjd efter jul. Jag glömde bort att herr sambo skriver uppsats den här terminen och eftersom de inte får skriva tillsammans blir jag hans bollplank och dragkampskompis. Inte mig emot, det är väl sådant man är till för. Varandra. Men jag vill inte skriva en uppsats till. Det var nog att få ihop min egen. Förhoppningsvis förblir jag bara bollplank. Hejdar min fantastiska erfarenhet av fem hela (!) veckors uppsatsarbete och låter honom sköta det här själv, håller i mina hästar, för nog märker jag att jag INTE vill skriva en uppsats till. Speciellt inte om ljudläggning av tvspel.


Kommentarer
Postat av: Tatl

Den vill nog Zid läsa sen! :D

Postat av: Anonym

Det kan han nog få...gratis!

2010-11-17 @ 12:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback