Äntligen frisk...kanske?!

Det var nog sex...eller kanske sju veckor sedan jag tränade och det kändes bra efteråt. Efter att jag blev förkyld, och seda frökyld och till sist förkyld bestämde jag mig för att testa. Det gick inget bra, eller det gick inte alls. Efter halva passet höll jag på att avlide av orkesförlust och efteråt fick Viktor komma och hämta mig med bil haha. Blev sjuk igen och ingen träning. Testade igen efter några veckor, samma sak. Sjuk en gång till. Men så igår! Full av energi gick jag därifrån vid nio och mindes återigen varför jag så frenetsikt gått dit innan jag blev sjuk, för jag hade faktiskt glömt. Hur sjutton ska jag klara mig utan det här och Malin två gånger i veckan när jag flyttar?

bild från wikimedia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback