Det där med att bryta ihop och sushi.

Idag var en sådan dag. Eller idag är en sådan dag när en liten stund går åt till att bryta ihop. Allt är kaos och man tror för ett öckonblick att ingenting någonsin kommer bli ens i närheten av lite ordningssamt igen. Är man kontrollerande och till på köpet också perfektionistiskt lagd drar man åt ännu hårdare när livet slår knut på sig på det viset. Det tog ett ögonblick eller två och jag hann tänka både att jag har en stark lillasyster som jag ser upp till och beundrar, att jag hade kunnat bli mos i en bil för två månader sedan och att jag aldrig är ensam.

Plötsligt så vänder det och ikväll äter vi hemlagad sushi och firar att vi varit tillsammans i 3 år och 7 månader...Viktor och jag.

 

 


Kommentarer
Postat av: Tatl

Älskade syster, jag ser upp till dig med! <3 Allt ordnar sig, ordningsamt eller ej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback