Jobbar'n!

Sportlov säger endel här i norr.
Själv försöker jag kommer ifatt med allt som inte ritkigt hunnits med i pluggväg för att jag sedan ska kunna sätta igång och planera, för nästa vecka ska jag jobba. Japp, sug på den!
Jag ska vicka i en etta tisdag-fredag för på måndag måste jag tyvärr vara på Högskolan. Otroligt spännande då det är en skola som är helt ny för mig och faktiskt lite utav en ny ålder. Jag har varit i förskola och på mellanstadiet vilket borde betyda att en kompromiss mellan dessa gör mig till kung.
Jag har haft lite panik fram till nu att jag inte ska hinna med att planera och att jag faktiskt har lite dålig koll, men jag improviserar och läser lokala mål så kan det inte bli helt fel.
Just nu längtar jag så sjukt mycket efter att få jobba på ritkigt. Tänk om det är så om ett år!
Vi får väl se vad jag säger efter nästa vecka. :)

Det gör ju inte heller så mycket att det är dags för Bob Log III på söndag och att Erik kommer hit.

Då vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback