"Charleston, det glada 20-talet"

I knoooow. Sjukt löjligt att länka till en reklam, men jag blir bara så lycklig varje gång jag ser den här reklamen på tv...vilket blir några gånger varje dag eftersom jag nu legat en vecka i soffan med min kompis hjärnskakningen.
Någon annan kanske hade blivit rik på att skriva ett sånt här inlägg. Själv är jag bara precis som jag var 1998, löjligt förtjust i reklam, även om det stora intresset kanske svalnat något. "Åh, kolla nu, kolla nu, den här är asbra!" Japp så lät det i tvsoffan på 90-talet när reklampauserna var ett nytt fenomen och de säljande klippen sågs som en rolig humorsketch. Kvalitén kanske inte är riktigt lika hög idag, eller så har jag bara vant mig, men vissa guldkorn finns såklart och själv behöver jag kisspaus i långfilmerna!



Det här kanske blir min nya inspiration till att blogga. Haha. Reklamklipp. :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Vänta, va? Va? Va? VA!?



"...på 90-talet när reklampauserna var ett nytt fenomen..."



VA!?

Postat av: Anonym

Du vet när jag var ung så bröt de inte mitt i tv-programmen för att visa reklam. Det visades bara mellan program och då satt man (jag) sällan kvar! :)

2010-03-25 @ 08:40:36
Postat av: Magda

Jag kommer ihåg det! Hahahahaha "åhhhhh titta nu, så rolig!" hahahaha Kram kram

2010-03-29 @ 10:37:31
URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback