Tillbaka i verkligheten...

...om nu det här är verkligheten (!?)

Igår tog jag sommarlov för igår lämnade vi in vårt examensarbete. Score, bra gjort, Åsa och Madde.
Det var det.

Nu är det sommarlov och igår började jag kolla upp litteraturen inför hösten. Haha. Helt faktiskt så gjorde jag det för någon vecka sedan. Det är bäst att ligga i. Det blir ju för tusan min sista termin på lärarprogrammet i höst om det vill sig väl!


Nu ska jag fortsätta ha sommarlov och virka en munk.

Det är förresten en kanin jag ska ha. Tecknet har kommit från ovan, eller någon annanstans ifrån, rakt ner i min frukostyoghurt, genom blåbärssylten. Ingen hund alltså, en kanin!



Kommentarer
Postat av: Magda

Åhhh vilket tecken, vilken uppenbarelse! ;) Hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback