Hej helg!

Imorgon blir det helg, japp fredagen hör till helgen annars vore den för kort, och jag åker till Uppsala för att hälsa på min fina syster. (tatl.blogg.se dreamsandmonkeys.wordpress.com) Där spenderar jag helgen med ytterst lite plugg och en hel del semester. Helt sjukt egentligen, jag var ju helt ledig förra helgen också. Antingen börjar livet snart eller så är det bara en slump. Helvetesperioder kan ju inte vara för evigt. Nästa vecka sätter VFU:n igång och det betyder...mer att göra! Grattis Åsa. 6 veckor känns som döden...det är det här du ska arbeta med resten av ditt liv...eller?!

Jag återkommer till det någon annan gång.

Kanske ska köra lite fototema igen. Behöver komma igång. Förslag? Jag röstar på svartvitt/sepia, redigeringsprojekt eller porträtt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback