Min syster.

Song for Anna.

 

Inte visste jag att den bok i min bokhylla som skulle bli mest välläst skulle skrivas av dig.

Du är nog den enda jag känner som säger att jag är vackrare utan smink.

När jag vet att du mår dåligt, mår jag dåligt. Jag blir ledsen av att du inte alltid är lycklig.

När man känner att något är fel fast man inte ens pratat på ett par dagar vet man att man har en nära band som man ska se till att hålla hårt i.

Du är min enda syster och dig kommer jag alltid hålla hårt i.

Vare sig det är jag som behöver dig, eller du som behöver mig.

Så håller jag hårt.

<3

 

I will always be your soldier. I´ll be marching by your side. I will be strong for you.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack syster. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback