Dags att flytta?!

Är det dags, eller hög tid att flytta och har man bott in sig lite för mycket på ett ställe när man glömmer att ta på sig byxor när man ska till tvättstugan i huset mittemot?! Nej, självklart gick jag inte nakenfjärt. Vem har inte långkalsonger på dygnet runt såhär års? Och nej, självklart har jag inte så lite rena kläder kvar att jag måste gå i långisarna. Det är ju bara så jädra skönt. Småskämmigt kanske MEN, vem skulle å andra sidan se skillnad på mina smånoppriga everest-kallingar och tighsen/leggingsen som dagens ungdomar myser runt i? Ja inte jag iaf. Jag har ju inte ens fattat skillnaden mellan leggings och tights...om det nu finns någon.


Googlade bilder.

OMG det här håller onekligen på att bli värsta modebloggen!

Kommentarer
Postat av: JAPPE!

Saknar dig min älskade ren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback