Utslängd?

Jag undrar om man kan bli utslängd från blogg.se...
Såklart kan man väl gissa att inte alla bloggare (om man ens kan kalla mig det :P) ska kunna blogga trettiofyra gånger varje dag och skriva om lunchen två gånger, vädret tre, dagens olika klädslar fyra gånger, göra några "fråga mig" inlägg med två frågor i varje och senare ursäkta sig för lite gamla inlägg som männiksor tagit illa vid sig av. Då skulle bloggportarna inte ha råd att försörja alla bloggare som har detta som sitt arbete. Själv har jag ett annat kall i livet och blir lärare om ungefär 9 månader. Typ som att vänta bäbis.

I alla fall. Jag hade ju något att berätta. Det här uppehållet beror ju såklart på någonting. Denna gången bil. Eller bilar. Jag mosade min förra...


Dök in i den här...


Låg i soffan med min, hittills (jag är lite utav ett proffs), saftigaste hjärnskakning i 1-1½ vecka. Kom på fötter och lekte med Cia några dagar och skaffa mig sedan den här...

 

En annan dag ska jag berätta om alla andra skojiga saker jag gjort ett tag utan att berätta något, men inte just nu. Nu ska jag bli fisk från en förkylning, bestämma mig för om jag ska (har råd att) förnya gymkortet över sommaren och köpa en massa födelsedagspresenter.

På återskrivande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback