Tork

Det har varit otrolig bloggtorka på det här stället ett tag, men jag har helt enkelt (som alltid och alla när det är så) ägnat mig åt annat. Det är ju trots allt inte så många som läser den här bloggen, och de som gör det har väl sett min statusuppdateringar på facebook iaf så jag tror inte skadan varit alltför stor av min frånvaro i blogosfären. Nu är jag i alla fall tillbaka, och fråga inte varför, för jag har fortfarande en hel del annat att stå i, men jag är väl trött på hemtentandet helt enkelt. Jag har endel höstprojekt på gång för den som är intresserad. Jag ska t.ex måla lite på väggen i köket. "The beat of your heart is the rhythm of your soul" ska det stå, jag håller såklart på med en födelsedagspresent till Anna som jag inte kan säga så mycket om här eftersom hon är en av de få som läser det här, jag beställde pärlor häromdagen som nu är uppsorterade i askar för jag har kommit in i en parlperiod igen och igår beställde jag foton för framtida scrapbruk. Förutom allt detta så går jag alldeles för mycket i skolan. Eller jag ägnar skolan för mycket tid. Det är så mycket läsning, men jag tror jag fått upp min läshastighet iaf. Det är det bästa hittills på den här kursen. Annars är väl huvudet åt ett håll och fötterna åt ett annat. Det räcker väl så?!

Hoppas komma igång med ett nytt fototema snart. Här kommer lite höst.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback