I do admit...


I do admit...igår blev en riktig skitdag. Fråga mig inte varför, för jag vet knappt själv. Jag bara misstänker och hoppas, att jag inte är på väg in i någon hormonell svacka där jag inte kan kontrollera mitt humör. Det är jag inte upplagd för. Det konstiga är att när jag väl mår sådär finns det inte så mycket jag kan göra. Det hjälper inte att jag bestämmer mig för att vara på bättre humör än vad jag är. Det går inte. Men jag ska i alla fall göra det bästa av den här dagen. Jag ska försöka att tänka efter innan jag surnar till, och jag ska försöka vara medveten om att jag inte är den enda i världen som har det lite tungt ibland.

Nu: Frukost
Snart: Hemtenta
Sedan: Storstäda

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback