Have a nice day.




Jag bestämmer nu att det här ska bli en bra dag. Även om jag har fått lite förkylning (igen) ska jag få mycket gjort och ändå ha det bra.
Jag har precis sugit i mig mitt homeopatiska lilla piller för kommande två veckor och ska nu låta det verka en halvtimme innan jag får göra frukostgröt. Under tiden ska jag titta över det jag skrivit hittills i hemtentan och hoppas på att inte bli överraskad...inte negativt iaf. Efter det tänker jag läsa, fortsätta skriva och därutöver kanske tvätta och eventuellt gå på bio med Viktor ikväll. Vi har gått om varandra i 1½ vecka och det är skönt att göra saker ihop. Om jag känner mig klen ikväll kanske det inte blir något men det är sista dagen "Inglourious basterds" går här så jag hoppas verkligen att det blir av. Det är den och "I vildingarnas land" (japp, fortfarande paralyserat kvar i barnboksträsket!) som jag verkligen skulle vilja se på bio i höst.

Inatt drömde jag att jag hade halsfluss, öroninflammation och ögoninflammation. I öronen skulle jag smörja med en salva och i ögonen skulle jag stoppa små piller (ja, aj!). Men inte tycker jag synd om mig själv när jag blr lite pytteförkyld inte. Haha. Känns bara tråkigt att bli febro för andra gången på två veckor. Typiskt mig att vara bra på så oinspirerande saker som att bli förkyld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback