Happiness is taking things as they are.

Happiness is taking things as they are.
Så stod det på min tepåse igårmorse. Jag dricker ett te som komemr från Yogi och med varje tepåse får man ett nytt litet visdomsord. Det är skönt att få sig en tankeställare på morgonen. Man kommer liksom in i det positiva tänket innan man ens egentligen vaknat till i hjärnan. Det ger mig en lugn start på morgonen och själen känns varm. Jag kanske ska börja dela med mig av de fina orden här på bloggen. Kanske kan någon mer må bra av dem. Det här var i alla fall nummer två. Den första skrev jag på väggen igår!

Nu ska jag försöka konsentrera mig på att titta på förelänsing hemifrån. Jag har lite för dålig självdiciplin och för mycket myror i brallan men jag orkade inte åka till skolan idag. Jag har haft sådan huvudvärk så himla länge och jag tänkte prova hur det blir när jag skippar värktabletterna idag. Det är ändå inte någon särsklit bra grej.

Idag ska jag försöka göra lite quigong. Det var länge sedan, och jag känner att jag är i rätt mood (föruom huvudvärk och förkylning då :P).

Ha en fin dag!

 

 



Kommentarer
Postat av: Emma

Vart hittar man det trevliga teet?

2009-09-21 @ 21:41:19
Postat av: Anonym

Hälsokost. Det är ett ört- och kryddte från Yogi! Breath deep och Stomach ease är mina favoriter tror jag! :)

2009-09-22 @ 21:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback