Anna <3

Tänk ändå att lilla Anna fyller 19 år idag. Helt amazing faktiskt! Hon är inte 13 längre, men jag accepterar det, nu börjar hon växa ifatt, kanske inte i ålder, för jag tror inte det går, men vi börjar bli mer jämlika liksom. Hon och jag får mer och mer gemensamt för varje dag som går och det är jag otroligt tacksam för. Vi har aldrig haft en dålig relation, men man går igenom andra saker när man blir äldre än vad vi gjorde som kids. Vi tvingade henne att dricka läsk (som hon hatade), lurade henne att vi skulle äta upp henne, jagade henne med dammsugaren och satte henne på sängen, startade hennes robot (som hon faktiskt hade önskat sig i julklapp) och lät henne sitta där för hon vågade inte gå ner, jag hade en undulat, Erik en katt, men hon hade bara döda flugor i fönstret och dessutom fick hon bo i en garderob tills hon var alldeles för gammal egentligen (ja, när vi började flytta ut typ!) och med vi menar jag såklart mig och Erik, storasyskonen med stort S. Historierna om våra hemskheter skulle kunna fortsätta längre än så men jag väljer att bara fortsätta med ett Förlåt! Vi var hemska Anna, och nu när du vuxit ifatt hoppas jag att du kommit över det och väljer att inte ge igen, för trots allt så älskar vi dig!


 

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback