Sprudlar´n!



Jag är fortfarande helt energisk och sprudlande och jag njuter av det. Såklart är jag fel man att avgöra hur mycket jag själv sprudlar, men så känns det i alla fall och det räcker för mig. Helst av allt skulle jag vilja dela med mig. Tyvärr känns det sjukt svårt. Jag tänker iaf berätta hur den här dagen började på det bästaste av vis. Jag tog lite sovmorgon och kvart i sju slog jag upp ögonen på riktigt, blev bjuden på varm choklad, intog frukost, laddade om mp3:n, tog en härlig promenad med en skön sjal (sju sjösjuka sjömän...) i minusgraderna, lyssnade på ovanstående låt, drömde mig tillbaka till härliga tider (alla tider verkar vara härliga i efterhand), fortsatte med den här låten...

Jag kunde inte låta bli att le över alla fantastiska hussar och mattar som är ute och går på morgonen, det ska nog bli min nya vana att gå ut tidigt, bara för att kunna glädjas över alla fina fyrbenta. Dagens favorit är Border terrier som nu ligger tvåa på min lista över hundraser, ska bara övertyga Viktor om att det är en liten hund vi ska ha! Etta ligger fortfarande Jack russel terrier.

(bild från google.se)

Det var mina tips, säkert är att det antagligen bara fungerade på just mig, just idag, men se det så här: Det enkla kan bli det bästa! Ta hand om varandra och de som behöver det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback