Packar och pluggar.

Idag packar och pluggar Åsa. Jag ska åka till Stockholm över helgen och hälsa på min älskade Cia, det har jag längtat efter länge, och det ska ska bli fasligt skönt att träffas. Ingen vet vad helgen kommer innebära mer än catch up-ing, lite sömn på kvällarna och mycket sömn på mornarna, mycket prat och skratt. Jag kommer hem igen på söndag kväll.
Såklart måste lite  plugg följa med mig, men jag hoppas kunna läsa endel på tåget och strunta i det sedan.
Det jag egentligen mest ville säga var att jag uppdaterat mig igen...nu är det dansk-svensk gårdshund som ligger bäst till. (För er som läst tidigare är Viktor ännu inte med på "liten hund tåget", men det kommer!)



:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback