Matematisk begreppsbildning.

Matematisk begreppsbildning. Jag har alltså snart läst två och ett halvt år på högskolan. Efter jul har jag två terminer kvar tills jag är klar och färdig lärare. Just nu, alltså tredje terminen från slutet, läser jag just denna kursen. Matematisk begreppsbildning. Med bävan i bröstet och svett i ansiktet har jag kommit närmare och närmare kursen som skulle bli döden. Nu är den här och jag tycker bara att det är sjukt intressant. Jag blir pirrig av att lösa ett krångligt tal med en något krångligare ekvation. Självklart kan väl inte det här hålla i hela 15hp, det tror inte jag heller. Antagligen ska man väl stupa på den där fördömda salstentan men än så länge lever jag med hopp om att jag ska klara mig en bra bit på bra framförhållning, att ligga steget före, läsa mycket och hålla mig positiv till det hela!
Bring it on!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, matte B är ingen barnlek.

Postat av: Anonym

du...det här är värre än matte B!

2009-11-07 @ 20:50:58
Postat av: Anna

Oj! I klass med matte C rentutav?!

2009-11-08 @ 17:16:43
URL: http://tatl.blogg.se/
Postat av: Anonym

bläbläblä

2009-11-08 @ 22:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback