Stay forever.

http://www.myspace.com/benjamintrosso



Sitter och lyssnar för fullt på Benjamin. Väldens bästa Benjamin som får mig att minnas. Minnas allt som var då. Allt jag hade. Alla jag hade. Och allting vi var tillsammans. En tid som aldrig kommer tillbaka. Gud så härligt att leva ett så fantastiskt liv, men ändå ha så fina saker att se tillbaka på. Mina tre gymnasieår är en tid jag aldrig kommer glömma och det har jag sådana som Benjamin att tacka för. Utan alla er hade jag definitvt mått ännu sämre idag än vad jag faktiskt gör. Ni sköt upp mina magproblem några år och jag är fullt övertygad om att utan er hade det varit minst fem gånger värre idag.
Tack.
Stay forever.
Friendship is the key to life.
Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback