Söndag

Nu är det Söndag och jag har några planer för dagen. Idag måste det handlas mat, det var svårt att få ihop frukost imorse, men nu är jag mätt och glad. När jag nu ändå ska handla mat tänker jag se till att köpa lite frön som ska planteras för balkongen. Det fattas fortfarande något där ute. Utöver det borde vi nog tvätta och städa idag men vi får se vad Viktor säger när han kommer upp. En långpromenad vore skönt för det har jag inte hunnit med på länge.
Sedan är det ju såklart det förbenade fördjupningsarbetet som hänger över en. Jag hade bestämt mig för att vara ledig i helgen, men det är svårt. Jag bli så stressad av alla klaskompisar på facebook som verkar kommit så längt och här sitter jag och har knappt börjat. Om jag orkar tar jag tag i det i eftermiddag. Annars får det bli som det blir när det väl blir något. Det kommer nog lösa sig...så småningom. Det gör det nästan jämnt!

Har en halvdålig dag idag så jag kanske bara orkar med hälften av vad jag tänker nu, men det är väl bättre än inget alls tänker jag sedan!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback