Ny dag...nytt liv...nej, NY SKRIVNING!

Idag är det som de flesta andra dagar en ny dag när jag vaknar och jag tackar gudarna, eller vem det nu är som vänder blad i almanackan, för det. Igår var en fantastisk dag. Jag och Viktor hade det hur bra som helst, hela dagen och när vi skulle sova låg vi och pratade och skojade jättelänge, sådär som förr i tiden. Vi är på banan men jag vill ändå ha en ny dag, se framåt.

Idag står det diskussion på min planering. Jag ska skriva någon slags sammamfattning av bakgrunden och avsluta den lite mer innan första inlämning som är på söndag kväll. Det känns ändå ganska bra. Jag ställde klockan på sex för att hinna ifatt och göra den sista sidan på den sista intervjun som jag inte hann (orkade) göra igår, men det går fort, så det gör nog inget att jag inte vaknade till förrän sju. Diskussionen ska i alla fall bli kul att skriva. Det är ju alltid något.

Jag ska försöka ta en promenad idag med, bara 50 minuter gör att man kopplar av, i alla fall på sluttampen. Jag gick länge och tänkte på uppsatsen igår, men insåg att när jag störde mig mer på konstigt folk som jag mötte hade jag nog släppt det! :)


Nu: Tillbaka till intervjun.
Snart: Frokustdrink.
Sedan: Diskussion.

And off we go!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback