Turtle walk

Nu går dagarna långsamt för kroppen går emot mig. Det är jobbigt och jag försöker kämpa mig igenom dagarna så gott jag kan men det är frustrerande, speciellt på praktiken, när man vet att man skulle kunna ge så mycket mer men det finns varken ork eller kraft att ta sig för saker.
Ikväll ska jag titta på "Diagnos okänd", kanske blir jag peppad att kontakta den ordinareie sjukvården igen. Jag har redan tappat hoppet för dem en gång, men vad ska man göra när det bara blir sämre? Jag är inte helt säker på att homeopatin för mig åt rätt håll. Isf måste någonting i rätt riktining hända ganska snart. Jag är inte den som ger upp, men man måste ju vara lite ekonomisk också. Imorgon är en ny dag och jag tror det blir kul. Även om jag just nu inte alls vill bli någon fröken...

Jag peppar mig själv med lite fantastiskt gung. För den som behöver peppen, håll till godo:


Nu ska jag se till och skriva lite på mina loggreflektioner så jag kan få lite ledigt någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback