Samson, Regina Spektor

Jag lovar att återkomma med cookiesrecept en dag. Det var bra!

Sitter nu och borde verkligen göra mig klar inför seminare imorgon, och jag ska. Snart. Det är bara så drygt när man läst klart en bok innan man får frågor på den. Då är det ju bara att börja om liksom. Speciellt för en som inte har något närminne. Jag kommer ihåg att boken var bra, saker som inspirerat mig (läs, det jag strukit under) och boken i stora drag, men att svara på frågor som kommer över en bara sådär...NAEJ, det är ingenting för mig. Jag lyssnar på lite bra musik och försöker förtränga att allting känns drygt just nu. Jag orkar inte med, men jag försöker finna mig i det och inte grina riktigt varenda dag. Det funkar sådär.
Imorgon ska jag se Timbuktu och Damn! på harrys. Det blir amejsing tror jag.

Overandout.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback