Imorgon är en annan dag.

Det är konstigt, men många, långa stunder längtar jag efter sommaren bara för att få börja jobba. Dels trivs jag ju väldigt bra på mitt jobb och mår bra av att vara där, men jag längtar också så otroligt mycket efter att den här vårterminen ska ta slut. Innan dess ska en hel del klaras av men när det är gjort kommer nog allt kännas lite lättare. Det konstigaste av allt är väl i alla fall ändå att längta efter jobb, för att det blir semester. Semester från skolan och det räcker för mig. Tillbaka till dubbelloggskrivandet här i sjukstugan. Jag har feber och så sedan igår och nu är Viktor på gång också. Vi kan nog bli riktigt eländiga tillsammans framåt kvällen :)

Om jag åker på VFU imorgon återstår att se. Det känns inte som någon idé att åka dit när man inte känner sig helt okej.
På något sjukt sätt känns det så skönt att ha feber och faktiskt låta sig själv stanna hemma. Jag har gått till skolan så många gånger det senaste året och varit ite halvbedrövlig men ändå gått. När jag nu fick feber kändes det helt plötsligt okej att stanna hemma. Det är konstigt det här med att vara obotligt sjuk :P




"Man måste kunna skratta åt det" TACK Cia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback