I must stick with you.






Idag har jag blivit påmind, flera gånger om dessutom, om hur otroligt fina vänner jag har. Jag har också insett hur viktiga de är för mig. Både på det viset att jag påverkats starkt tidigare och inte skulle vara densamma idag om det inte vore för allt tidigare stöd, men även det viktiga i känslan av att vet att de alltid finns där. Även om man ses sällan och med långa mellanrum mellan gångerna så finns ni där, och det gör mig så otroligt glad. Idag fick det mig till tårar men ikväll känner jag mig bara otroligt lyckligt lottad. Även om ni varit ett stort stöd genom livet so far, så är det mycket jag inte skulle orka idag om inte ni fanns där inne, i hjärtat. Varje dag går lättare med riktiga vänner att älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback