Grå dag.


Idag känns allting grått och tråkigt och allting är ganska jobbigt.
Jag försöker liv upp mig själv med lite färg från en svunnen tid.
Det kanske hjälper till viss del.
Jag hatar jobbiga dagar när man dessutom ska få ångest över "måste" saker.
Det är det svårt att leva efter "Det finns inga måsten".
Men om jag sätter fart och får allt gjort kan jag leva efter ett visdomsord jag fått av min mamma.

Att sköta sig är att se till att man hinner med det roliga också.


Kul att redan ha ångest över fördjupningsarbetet, men varför inte.
Arbetet ska skrivas på 4 veckor, men vi har bara två veckor avsatt för det på schemat.
Svaret på det löd:
"Men ni kommer ju komma igång redan v 16 när ni lämnar in ert PM."
Jaja, synd bara att vi samtidigt ska vara ute på praktik.
Hälften av de fyra skrivande veckorna får vi väl jobba dubbelt då!

Idag är jag bitter. Men kan man inte bara få vara det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback