Fredag den 13:e

Jag vaknade tidigt idag. Innan klockan ens slagit halv sju var jag klarvaken och det var väl bara att kliva upp då tänkte jag. Jag hade tvättstugan bokad till sju och var lite bitter över att behöva gå upp tidigare för att tvätta men det blev ju inte så farligt. Jag börjar bli van vid att klockan står på kvart i sex. Nu har jag iaf ganska gott om tid på mig att få en lugn morgon, vilket är skönt. Kanske hinner med lite saker som jag kan slippa i eftermiddag när jag kommer hem. Det är inte dumt!
Nu är det helt och ikväll blir det konsert på Harrys. Underbart! Fantastiskt faktiskt. Har sett Timbuktu och Damn! åtminstone en gång förut och bandet var otroligt bra. Alla tummar upp för bra blåssektioner! Här kommer världens snyggaste video...kanske...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback