Det finns inga måsten.




Det finns inga måsten.
Det finns inga måsten.
Det finns inga måsten.
Det finns inga måsten.

Detta är något som jag ständigt försöker intala mig själv. Speciellt just nu. Jag jobbar inte bättre under press, det vet jag, utan jag får bara panik. Alla dessa checklistor jag måste diktera ihop jämnt och ständigt är bara dumheter som får mig att känna ångest. Jag ska verkligen försöka att låta bli. Jag har fått och får viss hjälp den här veckan av herr feber och fröken huvudvärk som gör att jag tillåter mig själv ligga i soffan och det är så gött. Det konstiga är att jag får ännu mer gjort, eller i alla fall blir mer effektiv däremellan när jag faktiskt gör något.

Mitt nya uppdrag: Mer soffa. Mindre lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback