Damn!

Damn! vad bra det var igår. Timbuktu och Damn! på Harrys här i Falun. Det tog tid innan ljudet blev riktigt bra (kunde konstateras tillsammans med mina livebildsanalytiska kamrater) men sedan lyfte det. Och vilka låtar. Damn! har verkligen ett otroligt sväng som är svårt att inte gunga med i. Jag försökte fota, men det gick såklart inget bra. SKa sätta mig och kika på lite objektiv nu på en gång faktiskt. Jag har länge velat ha ett större objektiv, alltså större zoom. Mitt standard är bara på 14-42 mm, men jag skulle dessutom vilja ha ett betydligt mera ljusvänligt, eller snarare mörkervänligt då mitt objektiv inte sträcker sig så långt på den fronten heller. Då är det svårt att ta bilder i dåligt ljus. Allt blir liksom bara streck. Nu ska jag alltså hitta ett ljuskänsligare, zoomigare och billigt objektiv.
Här kommer lite streck från igår.

       
helt ored...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback