Att utvärdera sig själv

"Syftet med detta samtal är att du som blivande lärare
ska få möjlighet att reflektera över din yrkesprofessionella utveckling."

Så står det i uppgiften som jag ska ta mig an idag. En omöjlig uppgift? Ja kanske! Men jag ska i alla fall ge mig på det nu och försöka få ihop de sidor jag behöver och bli klar med det relativt fort. Jag måste börja öva på att inte göra saker krågligare än vad det är. Jag försöker förbereda mig på att skriva fördjupningsarbete och jag inser att det kommer bli total panik om jag inte är lite smidig. Helt vanlig, basic panik kan räcka för mig faktiskt. SÅ, till utvärderandet av mig som lärare. Haha. För några dagar sedan var jag tveksam om det verkligen är det här jag vill hålla på med, och nu ska jag reflektera över min roll som just detta?! Ja herre jösses. Jag återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback