Prikär situation

Jag kom just att tänka på varför det kändes så himla konstigt hos frisören idag. Jag slog mig ner i väntrummet och väntade helt enkelt på min tur. När frisören kom (jag visste ju vem som skulle klippa mig) kändes det jättekonstigt att vi inte tog i hand och presenterade oss. Jag funderade på det hela under nästan hela klippningen men släppte det sedan. Hon ville väl helt enkelt inte hälsa tänkte jag, hon var ju ändå väldigt frisör-trevlig under tiden hon klippte.
Nyss slog det mig varför jag tänkte så, för inte brukar väl frisörer ta i hand heller! Jag vet att jag inte klipper mig så ofta, men jag inser nu att jag de senaste två åren varit på lärakbesök oftare än vad jag varit hos frisören och de tar minsann i hand! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback