Jag är hos dig igen.

Saker och ting blir ibland så mycket vardag att man lär sig att leva med, och nöja sig med att saker är på ett vis som man egentligen inte alls vill ha dem. Vardagen är ett vanligt tillstånd och att komma ur den för ett ögonblick kan göra att man får upp ögonen för hur den verkligen ser ut. Vårens vardag har inte alls varit så romantisk och kärleksfull som den hade kunnat vara och det förstår jag först nu. Nästan en vecka efter att jag lämnade Viktor i Snickarbo, kvällen innan han kommer hem. Imorgon kommer han hem. Han. HAN. Min Viktor! och sommaren har bara börjat. Kärlekssommaren.


Kommentarer
Postat av: Terri

Ni är så himla söta... längtar efter min semester nu så jag kan komma upp o hälsa på!

puss min fina

2009-07-03 @ 14:47:07
Postat av: Anonym

åååååååååååååh! jag blir helt rörd.

ni är så underbara båda två!

Viktor hade inte kunnat ha en bättre flickvän än dig, Åsa och ni två tillsammans är liksom Jackpot!!



<3<3<3<3<3

2009-07-07 @ 22:43:14
Postat av: Maria

Det var från mig :D

2009-07-07 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback