In one single moment your whole life can turn 'round



Det är så mycket tankar, men som tur är finns det hål att stoppa dem i. Hemska saker händer i den här världen för människor och de är så många gånger så otroligt fruktansvärda. Så fruktansvärda att man skäms att vara människa själv...många gånger. När så otroligt hemska saker händer lider jag med alla berörda. Det gör man också som människa. Man känner medlidande, men när det hemska får ett ansikte, när de berörda är ens vänneedlidandet smärta. Jag känner mina vänners smärta och det får mig att vilja gråta. Det är som omr, då blir m jag hade dem alla liggandes i mitt knä gråtande. Då blir man ledsen, berörd, men den här gången är alla långt borta, så långt borta. Om jag bara för en sekund kunde tro att världen blir bättre imorgon, om jag kunde föreställa mig en värld där människor bryr sig kunde jag tänka att på något sätt tar man sig alltid igenom det, ni är starka nog...men...Jag tvivlar inte på er styrka. Jag tvivlar på den här världen.
Dry your eyes mate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback