Hör min bedårande sommarvals

Midsommaraftons kväll. Midsommarnattsdröm. Ikväll kan jag sammanfattande konstaterat att jag haft feber, ätit sill på midsommarafton för första gången, haft myskväll hos mormor och morfar, varit förälder på barnkalas (åt mina egna föräldrar), ätit jordgubbar från både Tyskland och Östergötland. Vad med kan man begära?! Dagen har varit fin och bra och det gläder mig. Sådana dagar behöver väl alla.

Snart är semestern slut och jag ska hem och börja jobba. Men det känns okej, rent utsagt bra. Jag tror att friden kommer då, när jag får komma igång med terapiarbetet. Fy vad jag gillar mitt jobb.

Innan dess ska jag göra en kort familjesemester i Göteborg och hänga en kväll med brorsorna Young. Det kommer bli phett! Så är det bara.
Någon gång kommer jag att bli bättre på att blogga.



Peace. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback