Someone like you.

Den här dagen blev inte alls som jag trodde att den skulle bli när jag vaknade imorse/förmiddags. Nu känns allt bättre och jag har inte alls särskilt ont i magen. Jag har cyklat två mil tillsammans med pälsk och planerat in ett par dagar när lille bror ska titta förbi innan juli månad passerat. Nu lyssnat jag på Kings of Leon och tänker slita upp Viktor ur siestan för att följa med mig och källsortera. Kanske kan vi lyckas städa garderoben ikväll. Solen förvirrar och man inser inte hur mycket klockan är om kvällarna såhär års, men jag ser det som en positiv grej. Att jag ska upp tidigt imorgon och orka jobba mellan 10 och 21 är ett senare problem. Jag gillar väl utnyttjad tid. Peace out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback